A taste of summer.

2010-10-29 - 13:41:13
Hii there people.

Nu sitter jag hemma framför el ordenador och försöker plugga men det går åt skogen så lyssnar på musik ist (as usual) hehe ;) Kl 7 ungefär så kmr david hit, tills dess måste jag försöka få ngt gjort i plugg väg och så måste jag, jogga och duscha och städa mitt rum (som ser ut som dagens svinstia)

Dagens humör: glad å spallig =)
Dagens mående: prima! men lite seg ;)
Dagens borde: städa & plugga framförallt.
Dagens smink: naturligt, men framåt kvällen tänkte jag sminka på lite :)

Dagens planer:
lite plugg, jogga, träffa David =)
Dagens vill-ha: hmm..vinterjacka och en kokbok haha ;)
Dagens beroende: återfuktnings creme och läppbalsam (a)
Dagens tråkigaste: PLUGG! :(

Dagens superlängtan:
träffa mina vänner å david, samt myskväll m. syrran på lördag <3
Dagens låt: "Du kom som en ängel" m. Fonky Fresh
Dagens roligaste: Lovisa stengård med sin underbara humor ;D
Dagens fundering: "hur ska höstlovet räcka till för alla de saker jag vill" (haha det rimmar t.o.m) ;) x)
Dagens depression: tiden går alldeles för fort!

Lite sommarminnen!


Skolavslutningen :)



Mikaela, Clara, Lovisa och jag var i stan & åt glass i somras =)
Vart tog sommaren vägen? :S

Linda när vi var och badade =D så härlig bild!










Linda, Fredde å Elin =D <3

Elin på restaurant Celine =)









HAHA <3

Dagens fråga: Vad gör Elin? =) haha :D




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0