As time pass by

2010-05-03 - 20:42:40
Bonjour mis amis

Klockan tickar för fulla muggar här borta och den är redan ganska mkt :) idag har jag hunnit med lite mera marängswiss så jag känner mig som ett litet mini svullo här borta ;) höhö* men det får man vara ibland tkr jag=) Linda ringde nyss och vi snackade en stund, jag fyller ju snart år så jag funderar på att jag kanske helgen efter min födelsedag ska ta en ride upp till sthlm och hälsa på henne:) vore kul:) as time pass by så har jag hunnit med att fundera lite på vad jag önskar mig i födelsedags present med;) x)

*Parfymen Inspire av Christina Aguilera
*Silica + (vitamin tillskott proppad m. B vitaminer)
*Pengar (money,money,money must be funny. In Mari's world) hehe;)


Högt upp på Maries önskeliista=)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0