What a cozy night :)

2010-03-20 - 11:51:45
Heeello everyone! :) igår efter skolan så kom jag hem till min lilla (sötafina) syster elin, och hon sminkade mig. Det blev faktiskt jättefint och jag satte på mig min spetströja, sen åkte jag till Hemmakväll & mötte upp tjejerna och köpte godis och sådära, jag kom gaaanska mkt försent men hihi, hoppas dom förlåter mig (a) och Pia den svikaren hoppade av och kom inte!! men aja, forgive but not forget som jag brukar säga:) det va iaf sjukt mysigt vi vandrade bort till Kina restauranten och åt massa god mat och pratade massa strunt om allt och inget:) sjukt mysigt var det iaf! lägger upp lite bilder:) Sen vandrade vi vidare och gick till macdonalds för att köpa efterrätt (a) och titta på alla wanna-be fjårtisar som härjar på gotlands mcdonalds x) vi gick sedan hem till Clara och kollade lite på "yes man" medan jag och lovisa flummade i fåtöljen :D jättetrevlig fredag:) puuuusss

Naaw, Malin och Lovisa sötnosar<3

Jag, Clara och Mikaela :)<33

Lilla jag, mitt hår är cp men iaf!! xD

med lovisa:)<3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0