Nya skor & leggings! :)

2010-03-13 - 15:14:29
Heeej alla! är skit lycklig :D nu har mina skor & legging från Nelly kommit, skiit fina:) glans leggings och skor med kilklack:) klacken är 15 cm så när mamma kom in och jag reste mig så fick hon kolla upp på mig, i vanliga fall är vi ganska jämna ;) rekommenderar dom varmt iaf, enda problemet är att dom är liiite stora, men de löser sig fötterna blir alltid lite större på somrarna p.g.a. värmen:) såå då sitter dom nog perfekt:) Hoppas ni har en lika perfekt lördag som jag! Snart ska jag ner och äta köttbullar och ikv blire nog melodifestivalen hos mikaela, (man hatar den men samtidigt MÅSTE man se vilken låt som vinner) hahah, kanske bara för att få hata svenska folket ett tag för att fel låt alltid vinner :D :) näejmen de ska bli kul å se, sjl tkr jag Darin och Ola var bäst! men salem är rätt bra med..hmmm..vi får se helt enkelt! :) puuuusss på er!!

Klacken ser nt lika lång ut på bild som i verklighet, tråkigt nog:/ men iaf:)




Kisses & Hugs
Postat av: Amii

sv:tack din med

2010-03-13 - 15:52:06
URL: http://justchicit.blogg.se/
Postat av: Anonym

lackleggings

2010-03-14 - 18:38:41
Postat av: Marie

lackleggings elr glansleggings, what's the big deal? :P

2010-03-14 - 19:17:12
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0