Some fun shit =)

2010-06-18 - 22:38:35
Hellu babes

idag har jag kassa tränat på Obs igen =) det var fredag och stället kryllade av köpgalna människor vilket innebar att dt blev rejält stressat alltihop ;P men dt gick bra iaf =) Lägger upp en bild på mina shorts som jag inhandlat och mina senaste inköp i nästan inlägg=) har tagit lite bilder med min underbara kusse fredde bädde också =D dom ska ni oxå få faaast i nästa inlägg;) höhöh´=D  nu har jag oxå druckit Burn så räknar med att dt nt blir så mkt sömn ikv då jag är EXTREEMT känslig när de kmr till såntdära, kan verkligen nt sova på hela kvällen efter en kopp kaffe lr liknande, känns Bra! ;( De är faktiskt rätt ruuligt att sitta i kassan, sjukt mkt trevliga människor där ute =D lägger upp en video från skolavslutningen med massa härliga bilder =D Ha dt bäst pussungaar =)I nästa inlägg lägger jag in mina senaste inköp =)

Mkt kärlek

 

sjukt kul spel, extreemely addicting =D "armorgames & addictinggames" är 2 sidor som har mkt spel man kan ladda ner till sin blogg =) Pösss på er sötnöötar ;)

PacXon











Kisses & Hugs
Postat av: mikaela

visst är det kul att sitta i kassan? ;) hahah nu gör vi ungefär samma sak på våra jobb, tar betalt xD

2010-06-18 - 23:25:08
URL: http://mmmikaelaahlen.blogg.se/
Postat av: Marie

haha, jaa men jag fyller på lager mer :/ men kassan är sjuukt komplicerad med tusentals koder men dt är skoj =)

2010-06-18 - 23:30:01
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0