Dagens outfit

2010-01-11 - 18:10:13
Hejhopp nu är jag hemma, har varit ute med vovven (utan ficklampa!) & sitter nu framför datan med Zelma springandes bland min sko hylla.. x) Dagens höjdpunkt : Vet att de låter sjukt patetiskt men haha, de va grymt god mat i skolan idag (a) hehe ;P & dessutom så var de kort dag och det totally saved me! hade seriöst nt orkat en sekund till i skolan utan att break down! Men nu är jag hemma, sitter här i min röda varma fåtölj, skriver på datan och väntar på att maten ska bli kvar :) det kan lixh nt bli mkt softare:) Thank God säger jag bara, lägger in en bild på the daily outfit of mine:)
Dagens outfit, spets tunika från Åhléns och jeans leggings från BikBok, smycke från I.me.my ;)



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0