Kanelbullar & intervjun!

2010-02-21 - 17:00:37
Hola mis amigos. Idag ska det bakas havrebollar & kanelbullar m. familjen:) riktigt gott ska de bli! I fredags så var jag på min USA intervju med en jättetrevlig intervju ledare som hette Sofia, allt kändes bra och sådär men jag var totalt oförberedd på en engelsk intervju så när det kom på tal så blev jag grymt nervös och gjorde nt sådär jättebra ifrån mig :/

MEN förutom det kändes det rätt bra så jag HOPPAS att jag blir intagen :D förstå vad kul med ett år i USA, I could really improve my english:) jag har tagit reda på lite fakta om USA (mamma tog snarare reda på det åt mig) :D och det är jättemånga troende i USA, 70 % av befolkningen har en religion. Det dåliga med USA är att det är mkt kriminalitet och det bästa är att människorna sägs vara glada och sociala dst är det billigt och fullt av möjligheter att try new thing:) men nu ska jag ner och återgå till bakandet, puuuss på er:)

NU SKA DET BAKAS! ;)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0