Stan m. Swing =)

2010-04-28 - 19:56:10
Heej alla, kom nyss hem från att ha varit på stan med Julia :) har köpt en söt blå tröja efter ett löfte om att jag enbart skulle börja köpa kläder med färg då det piffar upp looken nu inför sommaren:) Är väldigt nöjd med den! Dessutom var det väldigt trevligt att gå på stan idag då vi hade solen med oss och Julia handlade för fulla muggar :D hehe, det var mysigt:) men nästa gång ska jag ta med mig extra pengar till fika ! Vi hade ju nationella prov idag (!) så jag åt inte så mkt för jag var nervös you know, så blev sjuuukt hungrig efter typ 4 h :P haha:) Nationella provet gick faktiskt rätt bra, jag är nöjd med min insats:)
Pussilusss

Idag så har Swing shoppat för fulla muggar! ;) hehe:)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0