Kväll hos Mikaela & the jigsaw-bed.

2009-10-24 - 19:22:49
Hahha, igår kväll spenderades kvällen at Mikaelas place, vi sjöng lite Singstar, vi åt rulltårta & Chai. OCH..vi proppade i oss massa godis(=lyckad kväll) jag tror seriöst att jag kan leva på det jag åt den kvällen resten av den här månaden..känns de som;) Vi såg tillslut en skräckfilm som hette "The Hills Run Red" & den va rätt bra faktiskt! :) Jag & lovisa somnade inte fören kl 5 på morgonen pga av Coca Colan vi drack:/ men vi låg & skrattade & spelade kort utan kortlek sååå..tja..no comments..;) hahhaha, men de va sjukt kul iaf! :) De va en bra kväll, mysigt & trevligt:) Uttrycket Jigsaw-bed kmr ifrån Clara som döpte den till det för att sängen föll ihop rätt vad de va..jag misstänker staarkt att Mikaela (som skulle sova i den sängen) INTE tyckte de va lika underhållande xD hahha.Pussss
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0