Nihil agere delectat!

2011-05-05 - 19:56:00
Hey!

David är här nu och vi har mofflat idag (alltså frossat) med cheesebollz & chips och "Sagan om ringen" väldigt mysigt att bara få komma hem och lägga sig i sängen och mysa ihop sig till en bra film, slippa att tänka på eng nationella som äger rum imr..Yey** fyfan de ska inte bli roligt! Därför ignorerar jag det lite just nu & tänker på annat och slappar =) Om jag stressar upp mig så kmr det bara göra saken värre ;)

Idag i skolan har vi pratat om projektarbete och jag har en del intressanta idéer, helt av allt vill man ju välja ngt där man får möjlighet att resa för att utveckla arbetet, men berättar mer om mina planer en annan dag ;) Känner mig lite småstressad över framtiden då jag kmr ha viktiga prov just under den veckan som jag är i Mallorca, men sånt får man ta I guess, längtar till att få komma iväg =) Men blir så sjuukt störd över att alla lärare typ blir sura över att man ska iväg, hallå det är väl inte mitt fel att jag inte vill ruttna bort i en skolbänk med miljontals prov över huvudet veckan då jag, min tvilling, mamma & mormor fyller år, är det så konstigt för er dem eller?! Dessutom kan ju inte jag rå för att mina föräldrar bokade en resa då, men det kan inte vissa lärare acceptera. Jaja, kan iaf berätta för er att jag längtar som sjutton, ska bli superhärligt! Åker om 11 dagar nu ;D

Ha det bäst sötnusar!



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0