I'm lovin it.

2011-05-31 - 18:12:02
Hejhopp! Gick upp tidigt idag och åkte med David från lärbro till stan för att ha EN franska lektion, efter en låång håla på ett antal timmar så hade jag sedan svenska..i cirka fem minuter sen fick vi sluta xD det var min extremt nödvändiga skoldag idag ;) Men jag är glad för det, hellre det än massa jobbigt plugg ;) Imorgon är det "Möss påsättning" för David!! =D i nuläget vet jag inte exakt vad planerna blir för imorgon men time will tell ;D Kul iaf att min älskling slutar snart! (lyckoost..!<3) Davids söta familj (eller förmodligen enbart hans mamma=D) hade bakat en jättegod cheesecake igår när jag & David kom hem för att jag fyllt arton, dessutom fick jag ett kreativt kuvert med en bild på USA på och i låg det 70 dollar, så himla sööta! Blev jätteglad! =) Just att det var så kreativt gjort också, att man verkligen tänkt till! pusselipusspuss! Ikväll tänkte jag och solstrålen se "Ace Ventura 1" äta popcorn OCH gå ut och jogga, =)

See ya!

cheesecake med pepparkaksbotten och apelsin cremé, SJUKT god!!!



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0