Lite allmänt konstig sådär.

2011-05-03 - 16:56:27
Hejsan!

Asså är det seriöst inte helt sjukt, vi skulle avliva vår katt Gustav idag och när pappa kommer hem för att hämta honom till vetrinären så är han spårlöst borta! han brukar alltid hålla sig runt huset men idag så va han inte där =o känns nästan som om att han känner på sig vad som ska hända =( Vi tänkte iaf ta bort honom för att han börjar bli sjukt gammal och har slutat äta, han är så sjukt smal & vägrar att ens äta varken ost eller skinka eller något =( så vi tyckte att det snällaste att göra vore att ta bort honom innan han självdör =( och nu vet vi inte vad som hänt med honom alls =S Pappa släppte ut honom imorse & nu är han försvunnen =/

Sitter hemma ensam just nu, otroligt skönt att få vara ensam en stund, behöver det eftersom att vårt hus alltid är massa stoj&stim i, Elin ska alltid springa omkring & låta och vara allmänt störande, därför är det så skönt att få komma till Lärbro, min ändå fristad! hahah =D där är det lugnt och skönt och alla lunkar omkring & ser allmänt nöjda ut, inget stök i onödan! I like! =D Sitter i min fåtölj och äter russin & tänker lite på allt möjligt, lite filosofiskt sådär ;)

Vill suuuupergärna beställa hem ett par skor från Nelly fastän de är en strl för stora..& jag vet att jag inte kmr använda dom och jag vet att dom kmr stå på min hylla och ruttna bort..precis som resten av mina trehundratusen par skor..men ändå! jag vill! och jag hatar att jag övertygar mig själv att stänga ner sidan fastän jag bara är ett klick ifrån att få hem dom. ÅH!

hahah, blev ett konstigt inlägg men det är så jag känner mig idag, allmänt konstig sådär. & jag är inte ensam, vädret är också väldigt konstigt, det ska enligt klart.se bli snöblandad regn imorgon..& vem skulle inte bli konstig om man läste ngt sånt när man planerade sin sommarklädsel inför imorgon....life is great. Totally.

Här får ni en sjuktbra sång to cheer up!

Love

//

Marie




Gustav & Selma <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0