Pure Love.

2011-05-29 - 13:25:49
Suprise Suprise är allt jag har att säga om igår, jag, Malin och David gick till Almedalen och möttes av ett gäng lyckliga tjejer som hälsade oss välkomna med cider och presenter, aweesome! =D Många skratt & bilder senare så vandrade vi vidare till Bageriet och mumsade i oss lite mat, jag tog en mozzarella sallad som var god & enkel =) David betalade maten så känner mig lite bortskämd (a) men sen fick vi order om att åka hem till Saris som bor i stan och där möttes jag, David och Omid av ett herrans tårtbakande och massvis av cider & öl XD hahah =D Vi satte igång lite musik och satt och pratade tills resten av tjejerna droppade in, sen blev det massa roligt prat och smarrande!! Kvällen blev iaf jättehärlig, är supernöjd och tacksam till mina söta tjejer (och Omid och David) <3 Bilder på mina presenter är längst ner i inlägget, jag fick en bodyspray och body butter från victoria secret och en supersöt kondom ask med tre kondomer och ett par trosor =) hahaha, mina kompisar tror med andra ord att jag är en sexgalning XD haha ;) Jag är iallafall supernöjd med sakerna (& det är nog david också) ;D

Lägger upp bilder ifrån igår! =)

Puss




Här öppnas det presenter! hahah snyyygg bild (eller inte)



















kärlek.






söitnosa!



Jättesöta japanska godisar som jag fick från Akane =D


Mina presenter





Hahaha David gjorde en smilis av mina presenter XD <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0