Fredag den 13:nde. <3

2011-05-13 - 22:36:21
Hejhopp!

Sjukt härlig dag idag då det var sista dagen i skolan för mig innan Mallorca =D Dessutom fick jag reda på att jag var en av dom i klassen som fick G på matteprovet så är sjuukt glad för det! Trodde verkligen inte det för jag hade inte pluggat något alls! Åh va glad jag blev för det =) Min fina pojke kommer hem idag också från båten, raka vägen hem till mig =) Längtar så mycket! Såå fredag den 13:nde blev inte alls någon otursdag för mig ;) Tvärtom!

Jag har varit på stan med mormor idag också och inhandlat en ny bikini till mig själv, den är turkos och skitfiin från bikbok =) Kostade 100 kr topp och underdel tsm, galet billigt! show u a pic ;) Mormor fick även vara smakråd inför mammas present som hon fick öppna idag eftersom att det var så kort "öppet köp" på varorna inne på bikbok, jag köpte en jättesöt jeans klänning till henne som hon verkade tycka väldigt bra om, det verkade pappa också göra ;) höhö ;D eftersom att jag handlade för över 300 kr så fick jag också ett armband på köpet, det tackar man inte nej till det ;) Mormor och jag tog sedan en fika på Siesta och pratade lite, supertrevligt! Det var ett tag sen vi träffades så det var väldigt kul att vi hann umgås lite idag tyckte jag =) Kan inte förstå att vi drar till Spanien så snart, ska bli så himla skönt! & jag kommer tillbaka som myndig, l.o.v.e.l.y.

Imorgon ska jag jobba & ta en liten sväng på stan! Puss på er!

Hejdå!

Min nya bikini och armband =D




Hihi sen började marie leka med massa bilder..som vanligt ;D


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0