I will go where the wind takes me.

2011-05-10 - 22:06:03
Alltså jag kan knappt förstå hur fort tiden går, dagarna bara flyger förbi seriöst! Har sommarlov om typ en månad snart! Tycker att det nyss va januari x) he-he. David var här nyss men var tvungen att åka hem för att planera ngn göteborgresa, medan han var här så hann vi iaf vräka i oss popcorn & se på "Jerry Springer" ;) hahah =) Asså jag kan fortfarande inte förstå att biljetterna till USA är bokade(!! =D) men det ligger iaf till såhär, Malin pratade om att hon skulle till USA och frågade mig om jag skulle med, hon har släkt där i manhattan & i philadelphia som vi kunde bo hos & jag tyckte det lät superkul så jag tackade såklart ja! Längtar jättemycket! =D

I USA tänkte vi typ shoppa en massa (såklart) och se på någon musikal, Malin vill se en musikal med "Chicago" och sedan så vill jag också besöka ett museum i central park, ni vet det där som är med i "Natt på museum" kommer inte ihåg vad museumet heter men det vore coolt att ha varit där ;) Jag är ju typ helt galet fascinerad av dinosaurer & grottmänniskor hahah XD låter lite muppigt men aa.. ;P När jag var liten så trodde jag btw att om en frivillig människa bara parade sig med en apa så skulle det födas en grottmänniska, jag tyckte verkligen att alla forskare var så dumma som inte kommit på det och gjorde museum när de kunde tillverka nya grottmänniskor XD haha, sen kom alla dumma glädjedödande lärare och berättade om arternas biologiska skillnader blablabla, fy vad jag blev besviken. Men tycker ärligt talat att det är ganska skönt att det inte finns grottmänniskor..det hade varit galet läskigt att gå ut..! och dessutom tycker jag väldigt synd om den stackaren som skulle behöva para sig med en apa..fyfan va äckligt!   Ehm..jaa..nu när jag förklarat mina tankar kring grottmänniskor så kanske jag ska gå vidare har jag en stark känsla av x)
Jag och Malle tänkte också ta en sväng förbi "Madame Tussauds" ska bli intressant! ;) Dessutom är vi ju 18 så vi får gå ut och röja lite också såklart! wiie!

Pratade med Linda igår om sommaren och hon kmr hit i 3 veckor så då har vi planerat att vi ska cykla runt hela gotland i sommar och tälta =D låter sjukt mysigt tycker jag! Att bara få åka dit vinden tar en, sound like a dream..

Tror med stor sannorlikhet att detta kommer bli det bästa året ever! Har så mkt att längta till! =D Just nu, de här kommande veckorna blir det lite jobbigt i skolan med mkt plugg men tiden går så fort så snart är det f*n sommarlov ;) =D

Ha det underbart!



I can't wait! <3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0