Everything & a bit more

2011-03-05 - 19:13:14
Hejsan! Igår var en väldigt händelserik dag (för att vara en lov-dag åtminstone) ;) hehe, jag & David var och åkte skridskor och fikade m. varm choklad och saffrans bullar =) och nej jag skev inte fel, jag åkte faktiskt skridskor! (m. David hjälp dårå) XD men det var galet roligt och han lärde mig en hel del =) Sen skulle vi till gymmet men det var stängt så vi åkte hem till Malin och myste med henne och såg på "Dumpad" jag tyckte den va rolig och man blev sjuuukt sugen på att åka till Hawaii :S Så nu har David lovat att vi ska åka dit ngn gång i framtiden, haha ;)

Jag gillar verkligen att gymma men det enda som jag avskyr är alla porrgubbar(!) som stirrar (då menar jag verkligen stirrar & typ går efter en) så galet vidrigt ;P Så brukar springa fram till David och leda porrgubbarnas uppmärksamhet till honom ist ;) hahah ;D

Idag så bestämde vi att vi skulle ha "fettis-dag" eller aaa.."mouffel dag" som  David kallar dt ;) x) så först drog vi till gymmet sen åkte vi och köpte chips, ostbågar och lite choklad ;) men nu har vi tagit årets första joggingtur utomhus =D såå det blev inte så extremt "mouffligt" som vi tänkt oss kanske ;)  Joggingturen var väldigt svalkande och härlig men dt va rätt halt ute! Dessutom är David helt slut nu och ligger bara på sängen och svalkar sig vs. leker m. mobilen ;) hihi ;) Vi har dessutom tagit massvis av flumbilder med alla Davids roliga kamera inställningar =D, tänkte faktiskt dela med mig av några st idag =) Ska dessutom visa er min tröja som jag köpte iförrgår =)

Köpte denna tröja fast i vitt iförrgår, I totally love it.
So casual and so cute!







hahahahhaa, älskaar den högra bilden så jävla härlig! =D






Adios!



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0