Jag är världens lyckligaste människa!

2011-03-25 - 20:36:31
Hejsan gullepluttar! =) Idag så har jag varit på stan med Omid och jag har faktiskt köpt ett linne som jag gillar mucho,mucho,mucho! ;D väldigt enkel fast med "spets rygg" Lägger upp bild =) Sen kom min David förbi och påpekade att det är min namnsdag idag ;D så jag fick en jättefiiin ring av honom, åhh jag älskar den =) Idag ska mamma göra ngn hemmagjord pizza och sen ska vi mumsa popcorn :) David och jag tänkte dessutom göra en våffla baaara för att det är våffel-dagen idag, på min namnsdag ;) höhö ;) =D

Imorgon tänkte vi gå ut och äta sen gå på bio och se på "I am number four" =) Ska bli underbart mysigt tkr jag! :) Ville egentligen följa med mina vänner till "Rock karusellen" men hade lovat David att vi skulle äta middag ute + bio för att fira, i efterhand, vår 1/2 års dag =) Ska iaf bli galet mysigt, längtaar! ;D <3

Hoppas ni haft en trevlig fredag peoplee! Min har varit perfekt! =)



dagens outfit :)

med mitt nya linne från bikbok =)












Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0