this is it.

2011-06-04 - 22:44:14
Har haft typ chillaste lördagen på hundra år, har tagit det lugnt och vilat upp mig, känner mig trött och hängig så känner inte sån extrem lust att blogga, David är ute och fiskar med någon kompis & önskar att jag kunde vara med honom där, tycker faktiskt att det är rätt roligt att fiska endå ;P mest för att det är så stillsamt och fridfullt på något vis... och självklart också för att det bara är jag & David, ensamma vid någon vik, pussandes och fiskandes =) and I just totally love it, det är verkligen det som behövs efter en vecka fylld av stress! =) Tycker det är ganska obegripligt hur man kan sakna en människa så mycket efter att endast varit ifrån varandra några timmar, kan knappt förstå att min älskling tar studenten snart! =D och att vi snart varit tillsammans i ett år, =)<3 Men som man brukar säga, tiden går fort när man har roligt! ;) Iförrgår var jag på Swedbank con mi madre så nu kan jag själv styra över mitt konto och föra över pengar själva =D viilket resulterade i att jag blev extremt shoppingsugen..haha =D Vill så gärna hitta en fin avslutningsklänning!! Skriver mer om dt en annan gång =)

(Detta inlägg skrevs på dagen men lägger inte upp det fören nu, såå nej, David är inte ute och fiskar klockan 22:42 XD hahah)

Puss och hej!


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0