U.S.A <3

2011-06-21 - 23:09:12
Hejhopp! Kan knappt förstå att det är 21 idag, tiden har gått så grymt fort och den 23 lämnar jag gotland för AMERIKA!!! wiiiiie är så exciteed! ;D Åker med mi amiga Malin =) Idag har jag packat ner mina saker och träffat Matilda en liten stund för att snacka lite & sen har jag varit ute och ätit med familjen nu innan jag åker iväg =) Självklart har jag också varit med min älskling nu dagarna innan jag drar iväg för två veckor in the big cityy.

Igår hade jag en supermysig dag trots min förkylning, jag & Malin skulle planera dt sista inför resan så vi träffades en stund och beställde hem mat från Thai thai, vi hade läst att stark mat var bra om man var lite sjuk så vi beställde kyckling med röd chili som var kanongod men inte jättestark, hahah mannen i kassan trodde typ att vi va lebbar bara för att Malin den jäveln skulle stå typ jättenära bakom mig och jag råkade kalla henne älskling typ hundra ggr för jag är så galet van vid David =D haha vi hade ganska roligt åt det sen när vi kom ut iaf =) Hursomhelst så åt vi maten hemma hos mig vid klippan och så diskuterade vi dt sista inför USA, är så galet peppad nu =D

HAHA Måste berätta en till sak, Malin lurade på mig att testa en s.k. "Näs kanna" haha, det ser ut som en vattenkanna som man ska stoppa in i ena näsborren och hälla i vatten XD FYFAN är min enda kommentar. Don't try it out, usch det var inte kul, fick ont i huvudet och OM det botade min förkylning..så hade dt ändå inte varit värt det , hahaha =D Lägger upp en bild ifrån näskannan! BTW så åker våra utbytesstudenter Akane & Marina hem när jag & Malin är i USA så därför tänkte jag lägga upp en bild på dem nu, kommer sakna dem så mycket! =( <3 Kommer troligtvis inte göra fler inlägg innan jag åker men man vet aldrig med mig ;) höhö.

PUSS på er! See ya!

hahaha, en bild säger mer än 1000 ord som man brukar säga XD



Jag & Mariina =) <3

Akane och jag =) <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0