Davids student! <3

2011-06-10 - 22:48:39
Hejhå! Idag har verkligen varit världens mysigaste dag på låång tid, min finaälskadeunderbara pojke tog studenten idag!! =D så fick stiga upp tidigt för att fixa mig och cykla in till stan och se hans utspringning tillsammans med mina fina tjejor =) Först hann jag och tjejerna med en stund på stan och då hittade jag ett par snygga skor som jag köpte senare ;D Åh de är så galet snygga!! Hursomhelst så såg jag & tjejerna utspringningen (tsm med typ hela gotland xD) sen åkte David & sina klasskamrater upp till Öster och jag å flickorna drog till Almedalen och fikade sedan gick vi upp till Öster och David och jag delade på hans cupcake ;) haha =D Klockan sex så blev det middag med David och hans familj samt hans klass, sen fick David öppna min present ute i solen innan han åkte iväg med vagnen igen för att supa och festa natten lång ;) Hoppas att han får superkul, själv kommer jag sakna honom hemma i sängen när det är läggdags, känns så ensamt att sova utan en varm kropp bredvid sig nu när man är van vid det :/ Hoppas iaf att han får hur roligt som helst ikv =D Längtar så galet mkt tills jag själv och min härliga klass tar studenten, åh det kommer bli så galeet kuul! =D

Tycker att utspringet var ganska fint ändå, både jag och mina vänner hade liksom tårar i ögonen när första klassen sprang ut, det var så fint på något vis =') <3 Tänkte att jag skulle visa er lite bilder ifrån idag! =)

Puss på er!

Några av mina söta flickor!












hahaha, min älskling som liten, så galet lik sig! Så söt =)








Baksidan av deras vagn, hahah =P











Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0