fish fish.

2011-06-26 - 23:05:29
jaja då var det en dag närmre din hemkomst:) I dag har allt handlat om fiske:p dagen började med att oliver ringde och fråga om vi skulle åka till stan för att köpa lite fiske drag, jag följde självklart med för det var ett tag sen man såg honom. efter några om och men satt jag, elin, patrik, evelina och oliver i bilen på väg in till stan för att köpa lite fiskedrag:) vi var på sporthuset, ö&b och max:P oliver snåla inte med drag köpte nog halva affären:p När vi ändå var i stan passade jag på att åka in förbi tvätten och hämta min väska och nu har jag Äntligen min snuttefilt hemma! så nu kan jag sova lite bättre iaf behöver inte känna mej så ensam =D 

efter lite käk på max och en halvtimme i bil var vi i lärbro och skulle lasta på kanoten och klart som fan så backar jag in i pappas jobbar bil:/ det blev inga skador med du kan tänka dej hur glad pappa blev haha;) vi åkte till fardume träsk för där får man alltid fisk:P vägen dit och hem är oftast roligast:) du kan tänka dej david och oliver som leker rally så är en grusväg rena drömmen och som vanligt går det på tok för fort;) Det var dock lite snålt på fisk i dag och jag fick bara 3 gäddor och oliver 2 lite mindre, partik däremot drog hem stor vinsten med en liten abbore som blev bete:P den största som jag fick och den på bilden är på ca 2.5-3 kg kanske inget värre... Den gäddan tog patrik hem iaf:D Om han skulle mata katten eller sälja till någon thai på hans jobb var ännu oklart:P När jag kom hem fick jag några trisslotter av familjen för att jag hade namnsdag igår, jag vann 50kr helt otroligt jag som aldrig vinner:P så det får bli två nya ;)

imorgon börjar jag mitt jobb på geab och det ska bli rikttigt kul. Man får hoppas att det är trevligt folk och att dagarna kommer flyga förbi:)+ att det är "Bara" 14 dagar kvar tills du kommer hem=)=) fan 14 dagar är inte bara lite länge... det är på tok för länge!!! aj nu blir det sängen så man orkar jobba lite imorgon:p
älskar dej så mycket!

här är fardume träsk:p


min lilla fisk:)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0