Ren & skär kärlek är att cykla 9 km i regn och motvind.

2011-07-18 - 20:38:17
Hej och hå! Idag var man uppe 05:50 för att åka till jobbet, det är just då, när man nyvaken, med gropar under ögonen & håret ståendes åt alla håll..som man verkligen känner att man lever..tro mig! xD försöker att hålla mig seriös men kan inte låta bli att skratta åt mig själv och mitt härliga morgonhumör som inte är det bästa x) Hursomhelst så efter en lång arbetsdag så cyklade jag till slut hemåt vid kl 18 efter att ha ätit etc, och med min eviga tur så är det väl inte speciellt konstigt att min cykeltur blev helt amaziing, tror ni inte att..

a) det preciis hade spöregnat så att sadeln va dygnsur
b) växlarna krånglade så att jag fick köra på treans växel hela vägen hem
c) det var motvind...
d) hela världen va ute och cyklade och fick se mitt arga, svettiga och kämpande jag..

Livet är bra härligt vissa dagar med andra ord!

haha =D David kom hem fort iaf (med bilen!) och gjorde popcorn till mig så nu känns allting bättre =) Ikväll tänkte jag ta en joggingtur och komma i säng tidigare så att jag slipper vara en surtant imorgon ;) Nu tänkte jag ta fram lite kläder inför morgondagens trevliga event...jobbet, hahah nejmen imorgon ska jag träffa mina underbara tjejer igen! Vi ska ut och äta på Joda och sen gå på bio =) Det ska bli jättemysigt!

Såhär ser inte Marie ut på morgonkvisten, haha =D

Saknar min kompis Omid, tycker han kan komma hem från Iran nu så att
vi kan flumma igen!! =)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0