Matildus artonårs dag =)

2011-07-27 - 21:32:34
Hej! idag var jag på födelsedags kalas hos matildus som fyllde arton! =D samlade kl tre och fikade och sådära och träffade på Sandra igen efter lång tid, trevliigt! =) Matilda fick bland annat två böcker med olika recept på drinkar såå i helgen får vi allt ta och testa ;) Ska bli sjukt roligt med krogen i helgen! =D Jag köpte ett presentkort och en neccesär till matildutt =) När jag kom hem till högklint åt jag glass med David och sen har jag varit med kusinerna litegrann =) Sen hann jag och David med en sväng på stan och jag hittade en jättesöt ring för 20 kr på rean, love it! sen hittade jag också två par trosor från bikbok =) ;)

Puss!


födelsedagsbarnet! ;)

















Mina nya inköp idag!

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0