"Hellre en bulle i munnen än en bulle i ugnen"

2011-07-17 - 15:19:21
Bilder ifrån iförrgår då jag och David grillade med kusinerna, linda och elle-belle! =)  Jag och david lagade mat åt la familia samma dag ifrån vår nya kokbok, mysigt!, <3 hahaha, david fick typ depressioner för att han "hatar" att laga mat åt folk för han är rädd att de inte ska tycka om maten, ändå är det han som vet mest om matlagning, jag gör bara my thing och sen får det bära eller brista och det brukar gå bra (oftast) hahah =D Jag tror att vår kombination i köket blir otroligt bra (kan tolkas på flera sätt) jag som tycker om att improvisera och testa mig fram och David som vill följa receptet och inte ta ut svängarna föör mycket =D That's lovely! =) Så det som vi presterar brukar bli väldigt bra, när vi gör det tillsammans <3

















Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0