My big boy ;) <3

2011-01-24 - 20:17:08
Hejsan!


Idag så fyllde min älskade David 19 år! så nu är han min stora pojke ;) ;D Så på morgonkvisten så fick han öppna mina presenter, bestående av två t-shirtar, två kalsonger, en skjorta och en deo, hoppas att han tyckte om det (Kan iaf skriva att han passade grymt bra i kläderna!!) haha;) på lunchrasten så åkte vi till en thairestaurant där jag blev bjuden på lunchbuffé, det var jättegott & mysigt men blev en aniing stressande till lektionen, men det var riktigt värt=) & efter skolan så åkte vi med Malin till stan en stund och sen åkte han hem till sitt och jag åkte hem hit ;)

På söndagen så var det släktkalas hemma hos David så då fick jag träffa hans pappas släkt och äta smörgåstårta & träffa Davids överspralliga men söta småkusiner =D dessutom så fick David en kokbok så nu hoppas jag att han tar (ännu större) plats i köket ;)hahah :D

Hoppas att ni haft en fin helg och måndag! En stor puss på er! 






Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0