Romantic & Happily

2011-01-20 - 20:20:16
Heej!

Idag har jag hunnit m. skolan och en stund på stan, där jag köpte en urgullig vit lång sommarklänning i spets, hur söt som helst =) sen är det 20:nde idag vilket innebär att jag & David firar 4 månader tsm idag, vilket inte låter så mkt men känns som en evighet =) Det har varit de 4 bästa månaderna i mitt liv, har aldrig känt mig så älskad och trygg som med David:)

ååh va det är härligt att vara såhär kär :D

Vi gick ut och åt på vår restaurant Jodas och sen fick jag en jättesöt röd ros, väldigt gulligt å romantiskt, det gillar jag! (iofs finns det ngn som nt gillar lite romantik) haha;) otroligt mysigt var det iaf =)




jag har världens finaste pojkvän, that's it :) <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0