He comprado regalos!

2011-01-19 - 20:19:44
Hejsan!



Idag så har jag varit m. David och vi har varit och tränat och sedan skulle han hem för att hans lillebror Simon fyllde år =) Själv fortsatte jag dagen på stan tsm med Clara & Lovisa :) Jag köpte lite presenter till Davids födelsedag som är den 24 januari =) Själv är jag väldigt nöjd med dem! Dessutom inhandlade jag tre st halsband till mig själv =D Dessutom så såg jag en jättesöt väska som var på rea så den funderar jag starkt på att lägga till i samlingen ;) Har ju rensat ur så mkt kläder och väskor så det vore kul att få in lite till ;) hö-hö =)

Clara & jag på stan =) <3


Dagens vill-ha från HM!!






Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0