Feel like letting go.

2011-02-09 - 07:06:22
Hallå!

Igår så var det en mysig dag en el colegio, vi fick välja ind val och valbara kurser, jag valde till spanska steg 5, psykologi B, historia B och engelska C ;) Nu ska jag strax ner och äta frukost med la familia =) Efter skolan idag så ska jag & Malin&Clara gymma sen plugga lite! Igår var jag ock fikade med Clara å Malin också, otroligt mysigt, vi diskuterade kurser & framtiden, vi vill inte bli stora :( svårt att veta nu vad man vill jobba med resten av livet & om man gör fel val så kmr man ju ångra det resten av livet sen :S Idag äre latinprov, wish me luck, jag skriver mer senare! ;) förresten..sean kingstons låt "letting go" LYSSNA! sjuukt bra ;)

Ha det fint!

Pöösss


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0