lite kuligt & ruligt ;)

2011-02-07 - 22:10:28
Hejsan

När jag vakna upp imorse så mådde jag inte så jättebra så därför stannade jag hemma från skolan tsm med David (som är smittkällan) ;) haha :) Istället har jag myst med honom och tagit det lungt idag =) Igår kollade vi på filmen "spiderwick" ngtsånt, och den va faktiskt rätt bra :)


Tre saker jag inte förstår mig på: orättvisor, matte & teknik prylar
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: latinpapper, halstabletter & penna
Tre saker jag gör just nu: skriver här, väntar på sms & kollar fb ;)
Tre saker jag vill göra innan jag dör: utbilda mig, resa jorden runt & hoppa bungyjump
Tre saker jag kan: språk, prata / bjuda på mig själv & baka
Tre saker jag inte kan: mecka, sy & lyssna på skitsnack
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: beröm, tillrättavisningar & visdomsord
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, dansa & laga mat
Tre favoriträtter: rårakor, kroppkakor & (inbakad)fläskfile ;)


hahah, lite söta (men taskiga!) bilder jag hittade på barn, på existenz ;) xD








Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0