Trevlig fredagskväll m. trevliga brudar =)

2011-02-05 - 17:32:49
Hejhej

Igår så hade jag en sjukt trevlig myskväll med mina tjejer & vi var hemma hos Clara och såg på "Toy Story 3" och åt fruktgino, alltså bananer, kiwi & hallon som man har en stund i ugnen med lite choklad över (om man vill) som vi åt mjed glass, väldigtväldigt gott! =) Jag har pratat mig varm om de fruktgino så nu har mamma köpt hem ingredientserna idag igen x) haha, gott å nyttigt säger man väl aldrig nej till :) David kom & hämtade mig senare och jag sov över hos honom, kl 12 på morgonen nästa dag tvingades jag dock ta bussen hem för att plugga, :( så nu sitter jag hemma & har mumsat i mig två mackor & en latte, har pluggat lite och känner mig ganska pepp faktiskt eftersom att jag inte är alltför stressad =) Känner helt klart att jag har läget under kontroll ;)

hahah, jag har väääärldens träningsvärk, i hela kroppen! Det gör typ ont när jag går =D Så denna helg får jag ta det lugnt med träning & vila mig lite inför kommande veckan =)

En stor puss på er!



Några kära vänner =)

Här är ett exempel på Gino, vi hade kiwi, bananer & hallon + vit choklad
i våran, Supersmarrigt!




Toy story 3, (filmen är bättre än trailern) Varnar er dock för att filmen är sjukt läskig :S med en asäcklig bebis
&(som mikaela kallar det) Hitler nallebjörn XD haha, borde inte vara barntillåten ;)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0