Avskedsträffen!

2011-02-26 - 22:28:01
Hallå =)

Kom nyss hem från avskedsträffen för Annica, tyskan som ska hem från att ha varit utbytesstudent :/ Vi fick tårta och kakor och spelade ngt spel =) Mysigt! men tråkigt att hon ska åka hem sklrt :/ Förövrigt så har jag flummat lite med Linda idag och vi har tagit tusentals kort, tänkte bjuda på några ;) Saknar min pojkvän helt otroligt mkt, imorgon ställs klockan på 10 för att jag ska hinna upp och kunna ta bussen till Lärbro igen =) Åh va jag längtar!  Nu sitter jag här och njuter av lite go musik och tänkte snart gå till sängs och sova sött :)





Hihihih =D


Idag har jag frossat kakor och tårta, fy på mig! ;) (mumsigt var dt iaf)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0