Semester <3

2011-02-02 - 21:39:13
Just fasiken! Glömde berätta att jag ska till Mallorca den 17 maj berättade mamma i förrgår, hahah den människan är inte lite spontan, kan prata om en sak ena dagen och boka resa nästa dag (ibland blir man rädd när man inser hur många likheter man har med sin mamma trots allt :S) xd fast min mamma har typ världens härligaste personlighet (& humor) så jag ska no-way klaga iaf =) jaja, det ska bli galet skönt med lite semester iaf, och det är ju ett tag kvar tills vi åker men det känns skönt att ha ngt att längta till ;) Ha det finfint peeeople!


fan va skönt med semester ! :)

åh vad jag saknar en semester, bilderna nedan är från thailand=)

elin å jag =)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0