Puttenuttigt & allmänt flum.

2011-02-16 - 19:34:43
Hallå gullepluttar =)

Nu är jag tbx igen, idag slutade vi tidigt så fick lite kvalitetstid med Malle, perfecto :) Kom hem nu och ringde David (han är allsmäktig så han vet allt, om man har en fråga om ngt så ringer man honom) ;) vi pratade en stund om allt (dvs jag pratade om mig själv men han lyssnade & gav mig feedback) XD hahaha, jag försökte få honom att prata om sig själv men han ville att jag skulle berätta ;) Jag har kommit på att det inte är en bra grej för mig att dricka kaffe eftersom att det stimulerar mina "mun muskler" (finns ens det uttrycket?) och jag börjar prata, prata och prata. MEN jag frågar andra massvis också, har inte bara en monolog med mig själv & tittar på ngn annan när jag talar ;)

Jaja, min dag har iaf bestått av skolan och jag har idag spelat den fantastiska rollen som "Clarissa Shrimpton" på engelska debatt grejen, en mkt "intressant" disskution om kött..som ni förstår kunde jag inte hålla mig seriös utan det blev en aning flummigt ;) gillar inte när det blir för seriöst och krystat i stämningen så då kommer min oseriösa clown-marie sida fram (inte helt oväntat dock).

Nu är jag iaf lycklig för det är snart lov så då ska man njuta av tiden. Det gör jag. För fulla muggar. Kollar på biljetter till bio, för tänkte snart gå och se ngn film med min fina pojke och tänkte bläddra runt och se om dt går ngn bra ;)

Ha det bra, pösselipöss!

här har vi ju lilla Malle! ;)

tjaa, varför la jag upp denna bild på min fader. Han blir också flummig
....fast han behöver inget kaffe för att bli det ;)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0