Hej&Hå

2011-02-20 - 19:39:08
Hallå där! =)

Förlåt fr dålig uppdatering igår, jag var hos min pojkvän :) Vi grillade med 2 av hans vänner, det var svinkallt ute så jag har typ köldskador nu x) Denna helg har verkligen flugit iväg och vart tog februari vägen överhuvudtaget? :S har iaf hunnit umgås med min pojkvän, haft lite bitch snack med Omid ;) och tagit det allmänt lugnt denna helg =) Mysigt! Idag firar jag & David 5 månader så vi ska se på "Dinotopia" och äta popcorn =) Förresten så var jag faktiskt med i GT tidningen häromdagen höhö x)


Hård konkurrens

"Konkurrensen är med andra ord hård och det gäller att höras eller synas i bruset bland alla sökande.

Marie Drugge, 17 år, vill helst få chans att presentera sig genom ett personligt besök.

- Jag går runt till arbetsgivarna och frågar om de har något jobb. Jag tror det är viktigt att ge ett första intryck, kan man ge en positiv bild av sig själv tror jag det ökar chanserna att få ett jobb, säger hon.

Hon hoppas få jobb i någon butik, allra helst en klädbutik.

- Men jag vet att det är svårt, säger hon.

Tidigare har hon jobbat på Coop samt i sin mammas företag."

 



Nu tänkte jag se film iaf! Så ha det så bra allihopa :)

 

Pussspusss!


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0