Mary the man.

2011-08-08 - 21:15:30
Sitter här hemma på högklint åter igen efter en härlig helg i lärbros slum ;) haha =D Har lyckats släpa på mig en förkylning som håller i sig så just nu går jag omkring och pratar som en man =( David kan dock inte motstå mig ändå ;) vet dessvärre inte om jag ska se det som ngt positivt eller negativt ;) =O hahaha =D har haft en mysig helg i lärbro trots det, jag tror seriöst att jag kmr vakna upp med en snopp imorgon efter denna manliga helg!  jag har kört fyrhjuling med David OCH spelat dataspel där man dödar massa gubbar, på samma dag... det är inte okej, ;)

Vi åkte hursomhelst med fyrhjulingen till Hide och "badade" eller snarare doppade benen hahah ;D de va så kallt i vattnet och låggrunt så vi gick en bit och sen ångrade vi oss, badkrukor som vi är ;) hahaha =D Vi har iaf näästan badat i år, de måste väl vara bättre än inget ;)

Fika är btw inbokat med Omid denna vecka, vi har inte setts på aslänge så nu va de fasiken på tiden bestämde vi (d.v.s jag) hahah ;D Har haft en as härlig sommar och imorgon firar jag dessutom elva månader med världens underbaraste kille, är så lycklig! =') Det enda som tynger mig just nu är att skolan snart börjar men på ett sätt ska det bli skönt att komma in i rutiner igen =)


Pusselipuss!

















Kvällen avslutades med världens godaste saffranspannkaka! =)
(eller som Davids pappa säger "Saffrenspannkake med kaffi) ;) haha =D



Mina nya skor! (BTW) ;)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0