Utgång!

2011-08-04 - 22:32:33
Hejhopp! Min kamera har legat hemma hos Matildus sen förra utgången i helgen därför har jag inte uppdaterat ngt om förra helgen ;) Som sagt så gick vi på krogen förra lördagen och jag hade helt galet roligt! =D Först skålade vi på min vodka hemma hos Matilda sen träffade vi upp Christoffer och begav oss till hamnplan, jag beställde in en Sex on the beach och en tequila sen dansade jag stjärten av mig tillsammans med Matilda, Christoffer och Sandrus, det var riktigt roligt! =D Måste göras om inom en snar framtid =) Me gusta mucho!

Lilla Malle 2 har fyllt arton så snart ska hon firas också! =D Då blir det äntligen ett tillfälle att träffa alla söta tjejor igen, lovely! =) Har varit och fikat med Clara i måndags också, det blev två linnen som kom med hem ;) höhö ;) Det blir alltid shopping när man går på stan med Clara, undrar varför ;) XD Dessutom har mina två skor från Nelly kommit, gillar dom faktiskt fastän jag va lite skeptisk i början ;D


Pusselipusspuss!



Bilder ifrån helgen, matildus poserar as usual ;)





lilla Marie Elise står lite blygt full i ett hörn, lovely!

















Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0