Omme den pratglade fiskaren från norr.

2011-08-12 - 21:53:31
Hej! Idag efter jobbet så träffade jag upp min käre gamle vän Omme och vi gick på stan och tog en lång fika, det blev en chailatte från Waynes, lovely! Vet inte hur länge vi gick runt och pratade men det var verkligen behövligt, vi har inte pratat på sjuktlänge, när vi hade gått omkring och pratat en stund och Omme hade köpt en present till sin syrra så träffade vi på Malle mitt i allt =) Vi gick ner till hamnen med henne och pratade på som små kackelhönor ;) Trevligt med lite socialt umgänge, det känns som att de va länge sen jag fick prata ut! =) Min puss David åkte hem tidigare idag så jag tänkte ta bussen hem till honom imorgon, han har lockat mig med igelkottungar och äpplepaj... så jag tar tidigaste bussen imorgonbitti!! hahah nej tänkte (faktiskt) jobba först ;) =D Har hursomhelst haft en sjukt trevlig dag med Omme idag, och vi har bestämt att det ska göras om snart igen! =)



Pusselipuss!




Tre bilder av mig och mina nya öronhängen! =D






Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0