Dum Vivimus, Vivamus.

2011-04-16 - 17:52:45
Har precis varit ute med Linda på klippan & tagit lite bilder sedan gick vi to my place & jag har tankat hem en gammal film och rotat i garaget och hittat en gammal sötkjol som jag funderar på om jag ska våga använda lr inte...I'll show u =) hahaha, har visat Linda en hemsk video med en finne som kokar kaffe XD som ni förstår så var det david som visade mig den ;) fast den är rätt härlig ändå för finnen är så grymt dålig på engelska men ändå försöker han =D haha videon heter typ  "Cofe Time for in talk English" tycker titeln talar sitt tydliga språk om hur bra denna snubbe är på engelska xD jaja, nu tänkte jag gå ner och ta en matbit sedan ringa min älskling och se vad han har för sig=)

Puss på er sötnosar!



(btw min rubrik betyder "medan vi lever, låt oss leva" om ni undrade)




Linda busar runt ;)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0