En dag i rövarliljas spår!

2011-04-11 - 22:17:50
Hejhopp! 

Idag har massvis hänt, massa bra saker faktiskt! Jag fick reda på att jag klarade matteprovet & var en av de bästa i klassen, jättekul! =D Efter skolan var jag så galet sugen på russin så David skjutsade förbi mig och Malin till ÖB där vi handlade russin XD hahah =) Sedan åkte vi hem till henne och fikade + att hon sedan följde med oss hem till Högklint! Helt jädra amazing ;) Vi tog en jättemysig promenad på stigen nere vid klinten, åh va fint*
Visar lite bilder! as usual ;) Det blev en hel del flumbilder & lite myspys bilder mää, + lite random bilder som jag inte hunnit lägga ut förut =D

Puss på det!













hahahahhaha =D

Dagens frosseri! =D

hihihi, måste även dela med mig av denna ursöta bild på min vän Lovisa =D

hahah, när jag ändå håller på...en(elr 2) bild från latin pjäsen =)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0