A Mix Of Memories <3

2010-09-30 - 22:15:00
Heej snuttisar, sjukt läänge sen ja uppdaterade :S men här kmr dt iaf en försenad uppdatering ;) he-he :) har hänt massor sen sist, vene om ja berättat att jag varit i sthlm med några av mina flickoor, tänkte lägga upp lite bilder på dt idag iaf ;) sen har jag haft ett par tjejkvällar med =)

Malin och jag har varit på en pinsam barbeque som jag MÅSTE berätta om :D okej såhär va dt, malins papi hade hjälpt några snubbar m. sitt hus och översatt till spanska (det är en lång historia orkat nt förklara det, de är ointressant ;) ) haha, IAF så hade dom bjudit in malin till deras barbeque och hon bjöd mig ;) men på barbequen så kände alla varandra utom ja å malin som nt kände ngn så vi snackade inte så mkt med resten för de snackade ju med varandra så vi gick lixh dit å käkade sen drog vi. Vi gick ju lixh å tog mat och sen satte vi oss en bit bort och snacka med varann och det är svårt att förklara men de kändes som att vi snyltade på deras mat :D HAHA sjukt pinsamt iaf :D men lite skojjigt endå ;) Sen hade vi tjejkväll, jag, Mikaela, Malin å Akane (vår japanska utbytesstudent)  och det va sjukt kul =D Det har dst varit Sävefest som va roligt dt oxå ;) haha (shit va mkt roligt som hänt ) haha ;) där träffade ja lite kul folk, men hade druckit lite för mt så dt blev mkt pinsamheter oxå (a) men det var roligt iaf =) (kom på nu att ja redan gjort ett inlägg om det här men ÄSH) :) Dst träffade jag David oxå, min lilla solstråle i höstmörkret =)<3 dst har jag varit å fikat m. syrran, sjukt mysigt å trevligt =) Laddar upp lite bilder!! Ha det bäst guys å så hörs vi snart igen, promise =) Pöööösss<33

jag å Lovisa från gotlands färjan :)<3

Från sthlms resan, jag, sara, lovisa & clara :)<3

jag och Sara :)<3 + jag och Clara:)<3 haha =D

HAHAHA så här formades vi efter att lovisa lämnat sin plats :D

jag å Omid på förfest :D inkl maja å marcus på andra bilden ;) Nykter å glatt!! ;)

jag har oxå varit å fikat m. syrran. Marängcitron paj för mig, sjukt gott =)

jag och clara i Estocoolmo ;)

Gårdagens outfit när jag endå håller på :)

Girls love shoppin' =D bild från sthlm <3

Här blev de fikapaus ;) (sthlm) <3

haha, jag och Lovisa speglar oss i en stolpe ;) men guud va vi har gått
ner på senaste tiden ;) bäst att vi går och fikar...igen ;) hhaha XD <3

HAHAHAHA :D <3 (bilden är oseriös för er som nt förstod dt :P)


hahah :D Carolina Af Ugglas i sin video "Junior & Senior"
MÅSTE SES! bland det fulaste jag sett ever! (Vadå för mkt fritid :o xD) haha =D


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0