Jag & Hulken.

2010-10-07 - 23:37:19
Heej.

Idag så har det varit en sjukt låång dag och eftersom att vi nu är inne i oktober så är de riktigt kyligt ute med, i skolan är de mkt plugg men tack vare alla underbara människor man omges av så kan man stå ut!<3 Har rätt mkt plugg till vecka 42 men kan ändå inte låta bli att längta till dess för då kmr min varma vinterjacka hem och jag slipper frysa, så de ska bli helt underbart! =)

Igår så träffa ja David igen, vi va uppe på ngt museum grej för ja va tvungen å kolla speglarna där, dom har typ AS-roliga speglar där man blir fet å sjukt smal och u know, allt såntdära;) men de va ngn företagsgrej där så vi fick strosa runt innan dess ;P haha och de va sjukt kul för när vi satt å spela spel (inne på museeumet) så sa jag (som jag alltid gör) "BALLE" när jag förlorade (vilket FAKTISKT hände ibland, he-he) sen kom de fram en tant å fråga vem som svärde och då hade ja lust att lite försynt peka på David som satt mittemot men tror att hon fatta att de va jag då

A) jag såg extreeemt oskyldig ut som jag Alltid lyckas så bra med (vilket skämt.)
B) David lär förmodligen (& förhoppningsvis) inte ha fått min pipiga kvinnorröst för ett par minuter(eller?!).

Med andra ord va ja ganska avslöjad så ja fick le lite till svar och så fortsatte vi med något siffer-spel med tärningar, och grejen var den att jag hela tiden fick sexor(!) typ fyra ggr på raken fastän jag kastade olika hela tiden. Jag fick det iaf sjukt mkt under spelets gång så ja ska lixh till att uttrycka min irritation (med tanke på att spelet gick ut på att man skulle få olika siffror varje gång, typiiskt min tur) iaf vart va jag..juste..(jag börjar om) jag skulle just till att uttrycka min irritation över att ja bara får sexor så när tanten går bara liten bit däifrån säger jag "Men BALLE, JAG FÅR JU BARA SEX HELA TIDEN" hahaha, sen insåg jag vad jag hade sagt och bara "ojdå" hahah =D Efter ytterligare en massa roligheter så beger vi oss av te ett fikaställe då både David och jag behövde varsin dricka och ngt mumsigt att mumsa på (gulligare uttryck får man leta länge efter) hehe ;) såå vi gick in på Hedbergs och upptäckte att vi va helt ensamma på undervåningen, myspys =) Iaf, ja åt upp lite av min kladdkaka (som jag sklrt beställde) och orkade inte kanten för den va sjukt hård så hahahaha =D ni som känner mig vet nog vad som händer nu ;) med tanke på att ja inte pratar Så Speciellt tyst (a) hö-hö så råkar ja vräka ur mig typ "SHIT VA HÅRD DEN ÄR" hahaha :D så jävla klockren ;) jag tänker inte på det utan fortsätter med "ÖPPNA MUNNEN DAVID, DE ÄR BARA ATT TA EMOT" hahaha, sen kom ja lixh på vad jag sa och då blev de rätt roligt =D men David åt iaf upp min kant, de är huvudsaken ;) XD sen följde ja med David te bilen å sen drog ja hem, =) mycket treeevlig dag :) Hoppas ni haft en lika finfin onsdag. Pusss

Här inser vi att vi har hittat vårt drömhus, denna stuga från 1600(eller
va det 1700-talet?) passar oss utmärkt ;) hahah, snacka om låga krav :P

Värsta osköna sängarna! förstår inte att folk hade så mkt barn..men de
fanns iofs kanske inget annat att göra om dagarna HAHA ;) :D

Den här stilen passar mig En Aning bättre ;) tror de va 1900-talet,
minns ej exakt men...skön fåtölj iaf ;) hö-hö =D

Hmm tkr David skulle passa ganska bra i rollen som hemmaman..tänk
er honom i de blåa förklädet..mumma! HAHAH :D ;)

hahahaha, inga kommentarer :P

jag å Hulken ;)hahaha <3 (vi är i fettospegeln, kolla mina vader!!!)



BLÄÄÄÄ jag som fetknopp :P (vafan gör david) :P





David porriga lilla hand tittar fram :P haha




och sen lilla jag på sista bilderna :) Hoppas ni haft en finfin torsdag sötnosar! :)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0