Lite Höstlov =)

2010-10-29 - 00:48:53
Hii 

Idag så är det redan torsdag och det är helt sjukt så fort tiden går! =) Det har varit en ganska lugn men ensam torsdag, men ibland är det väl bra att vara lite ensam också antar jag :) Jag har inte uppdaterat så mkt senaste tiden så kanske skulle berätta vad som hänt =) Jag har varit tsm med min prins nu i ungefär en månad och allt känns underbart på den fronten, han är hur fin som helst<3 igår va vi ute å käka på "Joda" och det var jättegod mat, jag åt grillspett =) sen var vi inne hos min stackars mormor som varit med om en bilolycka :( men eftersom att david alltid ska vara så rolig så fick vi världens skratt anfall & det blev lite pinsamt ;) haha ;D men problemet med att vara kär är att man ändrar sina matvanor totally! för det finns inget som är så mysigt som att gosa ner sig i sängen å äta godis med den man älskar..men det får bli gymmet senare i år ist! ;) haha ;D

hursomhelst snart kmr linda ner till öin så det ska bli jättekul, har alltid så kul med henne! vi har varit vänner i snart 10 år och ses alldeles för sällan så de ska bli kul med besök =) men så måste jag inplanera en pluggdag och jag antar att det får bli imr, sen ska jag hitta på ngt med tjejorna ngn dag tänkte jag och sen ska jag va med david med, så mitt schema är fullplanerat med massa ruliga saker =) (eller tjaa..pluggdagen anses inte som ngt spec lockande men vene hur mkt som kmr bli av utav den heller) haha ;P Förresten ska jag hämta ut glasögon på måndag, det ni! ;) men kmr bara ha på mig dom medan ja övningskör och under lektionstid =) Nu drog klockan iväg rejält..men Sov så gott!! =)

Love M.

älsklingen på restauranten vi åt på igår =)<3

en bild på mig och linda=) hand i hand genom livet! <3

Prinsen<3 (med min ring på näsan) ;) haha ;D
Kisses & Hugs
Postat av: Linda

NAAW lite poetiskt :P

2010-10-29 - 07:10:06
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0