Tälta? Joe visst ;)

2010-05-30 - 13:34:31
Halloj

nu sitter jag här i min röda fåtölj, mitt rum är stökigt men jag har varken lust elr ork att fixa till dt. Dagen igår blev nt riktigt som jag tänkt mig, maten va riktigt god & likaså marshmallowsarna =D utsikten på klippan var lika vacker som alltid =) men dt blev ändå lite misslyckat, tråkigt nog :( dt blev liite för oplanerat! (eller så va dt kanske En Aning mer för att jag vaknade på fel sida, kanske hmm :P) höhöhö =) jag fick en present bestående av en "skoj" bok :P XD  men de blev mysigare när vi skulle sova & se film, vi såg Sherlock Holmes =) sen va det asmysigt att sova i tält =D Jag, Lovisa och Mikaela låg och snackade ett tag och var väldigt glada att vi valde att inte se skräckfilm innan ;D hahah :)

Pusss

hahahhaah, mina normala katter :D

Mikaela är pigg & glad på morgonen :D

här grillar vi marshmallows :D mumsigt*

extremely beautiful :)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0