A Dirty Night! xD

2010-05-25 - 21:59:12

Heej sötnusar =) vet ni vad jag sitter & tänker på..världens sjukaste grej :D haha, så tänkte tvinga er att tänka på dt oxå =D hahha, om ni var TVUGNA att spendera en hel-kväll med någon av dessa, vem hade ni valt!!?? Det är faktiskt jättesvårt, ser lika hemska ut allihopa xD haha, men nu måste ni välja ;) alla figurer kmr från skräckfilmer, ska försöka hitta det bästa hos varje..XD hahahah :P Varsågod & välj! xD hahahah, min humor måste vara den absolut sämsta humor på denna planet..(universum?)

Puss på er iaf!

Här har vi kandidat 1. Threefinger. Tjaaah, fin hy (!?) elr ngt x)

kandidat 2. Mr blodpudding..hahah Blod-pudding (!) fattar ni! :D hahah
fan vilken bäst humor jag har!! =D

kandidat 3. Herr Mumie, behöver nt så mkt mat..men han är lite stel
i ryggen..så ni får ta de lite lungt i backarna ;) xD hahaha!

Här har vi The Fireman, en livlig rackare..frågan är om de är positivt
eller inte..Mata honom med grannen först så ordnar de sig xD

Smeagol, ha helst inte på dig ngn ring bara..x) tjaa de positivaste m.
Smeagol..hes röst kanske!..hahahahah =P fyfan vilket jävla liv jag har..vafan håller
ja på med :P

Ni får alla 4 på köpet!! helt gratis xD valmöjlighet är väl finfint (!?)

Hmm...ni får cykeln på köpet! hahaha =D

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0