Spa dag at Julia's place =)

2010-05-25 - 11:14:05
Hello babies

Har feber så idag är jag hemma från skolan :/ igår däremot efter skolan så va jag hemma hos Julia och tog "spa lektioner" eller vad man nu ska kalla det, det va iaf jättemysigt och trevligt :) De va en instruktör där som visade olika produkter från Mary Key och hon visade hur man skulle använda produkterna. Vi fick varsitt fotbad, filade fötterna, fick raka dem m. ngn shave gel från Mary Key som va heelt grymt(!) luktade gott med ;) höhö* + att det fanns massa vindruvor och geisha som vi fick mumsa på ;) när vi var klara så åt vi kladdkaka med grädde (A) hahaha, så jag känner verkligen att jag ätit för resten av denna månad, (så säger jag iofs varje gång jag ätit massor av gott) xD hahah =D lägger upp lite bilder, de blev nt så många för Julia fick lite damp på mig ;D hahah =)

Pusss

Julia i sitt fotbad :D mkt skönt! =)

Bordet är uppdukat m. vindruvor, geisha och massa
mjukgörande krämer, kan dt bli bättre? =)

Dagens outfit =)

Gillar nt riktigt läppstiftet vi fick testa, men läpp inpackningen va bra =)

Julia fixar m. håret ute i hallen =) ute är de soligt & fint =)

Instruktören Maria m. kladdkakan som Julia bakat..som runnit över ;) hahah=D

På väg te stan, mkt fiint =)

Gick på stan ett tag m. Elin, lika bra att nt visa hennes face för då blire
sånt liv typ fem år efter ;P

En lite gullig skojbild =D Julia goes gangsta ;)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0