Sometimes everything is wonderful*=)

2010-05-21 - 22:59:21
Heej, den 21 maj idag och därmed mammas & malins födelsedag =) det har varit väldigt soligt och skönt och därför har jag solat med tjejerna efter matte nat B delen, provet gick väldigt bra kändes dt som, sköönt* =) När jag kom till mammas jobb så åkte vi till Toftas restaurant och där åt jag fläsknoisette, så sjukt gott..! höhö* sen har jag tränat Evita när jag kom hem (min lilla hund) =D nu ligger hon och sover på min säng och jag känner att dt är dax att krupa till kojs med :) dagen har varit myspysig, väldigt slapp! :D



Lika soligt igår, på väg in till stan =) Lovisa, Malin & Clara ;)

Mikaela sittandes, Lovisas röda hår & min blommiga kjol. Såhär solar vi! XD

Malin solar för fulla muggar (födelsedags barnet ;) hahah)=D

Såhär såg my view ut :) beautifully*

Lovisa närmast kameran, Mikaela sitter upp och Clara..solar! ;D

Lovisa, så söt så söt =) man blir fanimej tårögd ;) <3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0