Regn, regn & mera regn.

2010-05-31 - 19:07:59
Hejhopp

Idag gick dagen extremt fort, men skönt dt! =) har galet mkt plugg (!) sitter här & hatar mina lärare totalt :( Måste köpa en ny dagcreme & leggings =) får inhandla dt så fort jag har tid, vilket nt lär bli fören om typ två veckor :( men snart är de skolavslutning iaf =D ska bli ruuligt ! =) har inget roligt att skriva idag tyvärr. Jag är seg, den här dagen är seg, mina lärare är ännu segare & det regnar (I'm depressed) XD känns fint de ;) hoppas de är bättre imr iaf :) ute spöregnar det och har gjort de i stort sett hela dagen :/

Pussiluss

idag ösregnar de ute! har gjort de hela dagen, vilken härli 31 maj ;)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0