Maries träningsknep =)

2010-05-08 - 14:47:05
Hola mis cariños'

De blev nt filmkväll igår för mig, dt va jättemkt plugg & jag blev tvungen att ta itu med det innan jag kunde koncentrera mig på ngt annat :( så jag gjorde lite no istället ;) dessutom hann jag med min efterlängtade joggingtur igår kväll! jag har ju varit sjuk så har inte riktigt hämtat mig så mkt att jag orkat springa tidigare men ikv var de dags igen ;)

Maries träningstips!


Rule nr 1: sätt upp tydliga mål för din träning
Rule nr 2:
börja inte för hårt utan lagomt
Rule nr 3:
ta en frukt efteråt så du samlar energi
Rule nr 4:
värm upp ordentligt och stretcha efteråt.
Rule nr 5:
värva joggingturen m. situps & andra övningar
Rule nr 6:
ät VAD du VILL, när man har tränat så kan man unna sig en chokladbit! ;)
Rule nr 7:
bli inte för besatt, träna 2-3 ggr i veckan,
annars kan man lätt bli besatt lr tröttna på träningen :)


Dt är jättebra att träna, bara man nt blir för besatt! :)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0