Kvällens planer =)

2010-05-29 - 09:51:17
Hejsansvejsan

Klockan är nu 09:41 och det är en rätt tidig lördagsmorgon, solen skiner och Evita busar runt i min säng ;D Idag ska jag klippa mig & jag är ännu nt riktigt säker på hur jag ska göra det ännu, ljusa slingor förmodligen =) Senare ikv ska jag träffa tjejorna för vi ska fira min födelsedag, fastän jag fyllde år 18 maj (de är 29 maj idag) x) men iaf, vi ska bada i badtunnan, grilla och tälta m. film =D ska bli mysigt =D Nu måste jag kolla lite på mina engelska glosor eftersom att ja inte kmr hinna plugga ngt mer fören på söndag :( åhh, va jag hatar laila & gunilla och deras jävla läxor och prov! DÖÖÖ* men resten får ha de så bra ;) hahaha, =) lägger upp bilder imr =D
Puss å kram
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0