Just a sunny afternoon

2010-05-16 - 21:14:31
Hello babes.

Häromdagen så satt jag ute i solen m. kameran & fick ihop lite (fina)bilder =) haha, (dvs dom ser för jävliga ut men iaf) mysigt med värmen och solen, så grymt länge sedan som man kunde sitta ute i bara ett linne och njuta av värmen..kändes som att det var typ vinter för bara någon vecka sen:P hehe, för dt snöa ju typ för inte så länge sen (Lite sur man blev när man vakade upp och gräset var vitt av snö) hehe* Hursomhelst så tänkte jag lägga upp lite pics på min sunny afternoon =)

här fick jag klättra upp till balkongen när jag glömt nyckeln! (btw) haha;)

hahahah..här solar jag..(vilket iofs nt syns på bilden) men iaf :D

my beautiful view =)

Här solar jag för fulla muggar..(denna bild bjuder jag på) HAHA..:P

Kisses & Hugs
Postat av: Anonym

Mysigt det såg ut

2010-05-18 - 22:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0